Thursday 9 May 2013

Gambar: Ashraf Muslim Dakwa Laporan Di Akhbar Satu Fitnah

Terkejut juga satu Malaysia semalam apabila seorang wanita bernama Sakinah tampil memberi satu kenyataan yang beliau memang mengenali Ashraf Muslim & sangat hampir untuk mengahwini pelakon itu.

Laporan akhbar tersebut yang keluar semalam menguatkan khabar angin yang bertiup mengatakan Ashraf Muslim telah hadir ke mahkamah syariah untuk permohonan kahwin untuk kali kedua.

Namun melalui akaun Twitter beliau semalam, Ashraf Muslim jelas kurang senang dengan kenyataan Sakinah melalui akhbar tersebut & mendakwa semua itu satu fitnah yang mempunyai motif peribadi.

“Makin banyak fitnah dilemparkan yang direka-reka oleh wartawan Harian Metro. Semoga Allah memberkati kamu. Ingat kita ada Allah”

“Luahan hati, makin lama makin ramai yang suka melemparkan fitnah demi kepentingan masing masing,” tambahnya lagi melalui Twitter tanpa mengulas lanjut akan kebenaran dakwaan Sakinah.

BONUS: Peminat hiburan di forum Cari telah berjaya menemui beberapa keping gambar yang di’dakwa sebagai gadis bernama Sakinah ini selain ada dakwaan baru yang mengatakan Ashraf Muslim & Sakinah sudah pun bertunang. Hmm.

No comments:

OhJobs : Info Kerja Anda ”infotech@fuzore”