Thursday 27 February 2014

Respon Pada Fauzi, Sharnaaz Buat Pemeriksaan Otak (MRI) – Sindiran Paling Epik!

Respon Pada Fauzi, Sharnaaz Buat Pemeriksaan Otak (MRI)   Sindiran Paling Epik!
Masih belum habis lagi kisah perbalahan antara Sharnaaz, Lisdawati dan Fauzi Nawawi sehingga ke hari ini memandangkan kedua-dua belah pihak enggan meminta maaf dan saling menuding jari antara satu sama lain.
Namun di sebalik ketegangan itu, Sharnaaz masih lagi mampu membuat lawak dan menyindir pihak lagi satu dengan membuat pemeriksaan otak seperti yang disuruh Fauzi.
Menerusi kenyataan Fauzi yang berang isterinya ditengking sebelum ini, dia menyarankan Sharnaaz mendapatkan rawatan kerana bimbang pelakon kacak itu menghidap masalah mental.
Barangkali rasa tercabar dengan dakwaan tersebut, Sharnaaz telah berkongsi sekeping foto dirinya sedang tersenyum memegang imbasan otak sambil menunjukkan isyarat bagus.
Respon Pada Fauzi, Sharnaaz Buat Pemeriksaan Otak (MRI)   Sindiran Paling Epik!
Saya dah buat MRI MRA… Scan otak pun dah… Di kawal rapi oleh Dr @sherrini dari PPUM… Saya lulus, otak saya sihat dan jugak hensem otak saya hehe.. Anda bagaimana??? Sudah check? #halussssss
Menerusi foto dan caption sebegitu, nampaknya lebih ramai peminat Sharnaaz yang menyokong tindakannya lebih-lebih lagi selepas mendengar penjelasan pelakon tersebut semalam.
Tambahan pula, Sharnaaz juga kelihatan sudah bersedia untuk menyaman Lisdawati dan Fauzi selepas tawarannya untuk menerima permohonan maaf daripada mereka tidak diendahkan pasangan itu.

No comments:

OhJobs : Info Kerja Anda ”infotech@fuzore”