Friday 15 June 2012

Siapakah 5 Artis Awet Muda di Malaysia?


Siapaka 5 artis awet muda di Malaysia? Bagi mereka yang mengikuti dan meminati dunia seni tanah air, pasti dapat menjawab soalan ini. Jika ingin disenaraikan satu persatu, mungkin terlalu ramai artis di Malaysia ini berwajah awet muda, namun begitu bagi pihak OHBULAN! sendiri, kami telah memilih 5 artis awet muda Malaysia, di mana wajah mereka dari dahulu hingga sekarang tetap maintain cantik, anggun dan sentiasa kelihatan muda.

Berikut merupakan ranking 5 artis awet muda Malaysia.

Ziana Zain



Nora



Fauziah Latiff



Shiela Majid



Amy Mastura



Kesemua artis ini telah bertahta lama dalam industri seni tanah air dan memiliki peminatnya yang tersendiri. Jika dilihat dari awal penglibatan mereka dalam industri seni ini, wajah mereka dari dahulu hingga sekarang tidak banyak berubah. Kesemuanya masih kekal cantik dan menawan.
Sebenarnya masih ramai lagi artis-artis yang berwajah awet muda di Malaysia ini seperti Rozita Che Wan, Erra Fazira, Mas Idayu, Ifa Raziah, dan sebagainya. Jika ingin disebut satu persatu, pasti tidak terkira jumlahnya. Yang menjadi persoalannya, apakah rahsia awet muda artis-artis ini untuk kekal cantik?


No comments:

OhJobs : Info Kerja Anda ”infotech@fuzore”