Monday 18 June 2012

Tiz Zaqyah Anggap Spekulasi Putus Hubungan Dengan Remy Ishak Di Twitter Hanya Perkara Normal

Kisah pergolakan percintaan artis antara Tiz Zaqyah dan Remy Ishak yang kami ada laporkan semalam tentang perhubungan mereka yang tidak diketahui status nya, sudah putus ka atau masih bersama? Wallahualam…Yang pasti, Remy Ishak ada mendakwa Tiz melayannya seperti sampah sewaku beliau dimasukkan ke dalam wad.



Bagaimanapun, Tiz Zaqyah telah memberikan respon mengenai isu ini ketika di temui media pada pra tonton drama bersiri terbaru TV3, Dejavu Di Kinabalu. Beliau yang kelihatan ceria dan seperti tidak ada sebarang masalah mengatakan yang tidak mahu mengulas isu itu lebih dalam lagi.

Menurut Tiz, beliau tidak suka berkongsi kisah peribadi kepada awam dan mungkin orang hanya mengenalli kehidupan peribadinya sebanyak 10% sahaja. Jadi orang tidak layak mengetahui cerita peribadi apatahlagi cerita cintanya dengan Remy Ishak!

Tambah Tiz, permasalahan cinta yang dihadapi oleh beliau merupakan perkara biasa yang akan terjadi kepada sesiapa sahaja kerana ianya merupakan perkara yang normal. Namun yang kita semua mahu tahu, adakah perhubungan cinta mereka masih terjalin atau tidak? Jawapan Tiz masih berdolak-dalih.

No comments:

OhJobs : Info Kerja Anda ”infotech@fuzore”