Wednesday 18 July 2012

[Video] customer marah pengurus proton tersebar.

So bila melihat pengurus proton dimarahi oleh customer proton yang kecewa, aku boleh bayangkan perasaan dia. Siyes, aku boleh bayangkan. Ingat, pembeli2 proton sebenarnya dah lama tahu masalah yang berlaku di proton tetapi disebabkan kita rakyat malaysia, kita tetap juga sedikit sebanyak paksa diri kita percaya bahawa proton sememangnya sedang berubah.


Bahkan, kita sedang melakukan amal jariah dengan membeli proton. Ini bukan cakap main2 beb. Ini apa yang mahathir sendiri pernah luahkan. Membeli proton merupakan satu amal jariah. Kami ialah orang yang sedang melakukan amal jariah kepada proton, so hargai lah customer kamu. Jangan lah bersikap macam gampang disitu.

Proton takan boleh untung besar, melabur sana sini jika tiada pembeli2 proton. Ingat tue. Jadi walau apa pun yang customer complain, suka tak suka kena telan. Sebagaimana rakyat terpaksa telan dengan kekejaman proton ke atas rakyat, seperti itulah proton kena telan balik luahan2 rakyat ke atas proton. Orang kata apa yang ko buat, ko dapat. So fair and square beb. Fair and square.

Tonton video kat bawah neh oke ;

No comments:

OhJobs : Info Kerja Anda ”infotech@fuzore”