Thursday 6 September 2012

Pencuri wanita terb@gel depan orang ramai


Seorang wanita ditangkap mencuri dihukum dengan dipaksa untuk bogel di khalayak ramai. Kisah, disertakan dengan gambar-gambar yang berteriak wanita separuh bogel, telah dibahagikan netizens dalam perbahasan di atas kesesuaian hukuman itu.

13:40 , di kedai pakaian City Wenling, Zhejiang, pelanggan meninggalkan begnya di kedai ketika mencuba pakaian dalam bilik persalinan, maka seorang wanita berusia 40 tahun meletakkan tangannya ke dalam beg untuk mencuri , tetapi tidak berjaya dan kecurian itu dijumpai oleh pelanggan-pelanggan.

Theift wanita meraih beg dan berlari, tetapi dengan serta-merta dikelilingi oleh pelanggan-pelanggan yang marah, dalam proses merobek pakaian atas wanita ditarik ke bawah. \"Seorang wanita itu berdiri di situ dengan badan bogel atas, ramai orang berkumpul di sekeliling, wanita cuba untuk meletakkan tangan di atas dadanya dan menangis di tempat kejadian.\"

Netizens mempunyai pandangan yang berbeza. Beberapa berfikir ia adalah salah untuk mencuri, tetapi semua orang mempunyai kepentingan sendiri, menarik pakaian pencuri telah pergi terlalu jauh, tetapi beberapa menegaskan bahawa pencuri yang layak diberikan hukuman yang keras.

No comments:

OhJobs : Info Kerja Anda ”infotech@fuzore”