Thursday 6 September 2012

Wanita dipaksa b@gel dan lakukan oral s@ks sebelum di samun


KUALA LUMPUR - Seorang wanita bukan saja disamun malah dicabul dengan dipaksa berbogel serta melakukan seks oral oleh seorang lelaki bersenjatakan  pisau di dalam kereta milik lelaki terbabit di Jalan Genting Klang, di sini, kelmarin.


Lebih memalukan, apabila lelaki berusia lewat 20-an itu merakam perbuatan jenayahnya itu menggunakan telefon bimbitnya sebelum mengugut menyebarkan video berkenaan di Intenet.

Sumber berkata, kejadian berlaku jam 6.45 petang ketika mangsa berjalan seorang diri selepas turun dari bas menuju ke rumahnya apabila didatangi lelaki menaiki kerea dan menawarkan menghantarnya pulang.

"Wanita tersebut pada mulanya tidak melayan ajakan itu dan terus berjalan namun dia ditahan sebelum lelaki terbabit membuka pintu depan bahagian penumpang sambil menunjukkan pisau dan memaksa mangsa masuk ke dalam kereta.

"Bimbang dicederakan, mangsa menurut kehendak lelaki itu dan duduk ditempat duduk depan penumpang, " katanya.

Menurutnya, lelaki itu mengarahkan mangsa melakukan seks oral sambil meletakka pisau di leher mangsa.

Katanya, tidak puas dengan itu, mangsa dipaksa menanggalkan sumua pakaiannya.

"Perbuatan terkutuk itu dilakukan sambil memandu dan apabila puas, lelaki terbabit memberhentikan kereta di kawasan sunyi dipercayai di Gombak Setia sebelum memaksa mangsa menyerahkan semua barang berharga miliknya," katanya.

"Mangsa hanya menurut arahan itu dengan menyerahkan seutas rantai emas birnilai RM 2,000 sambil merayu dilepaskan.

Lelaki terbabit melepaskan mangsa dan mengugut menyebarkan video sumbang perbuatan wantia itu ke laman web sekiranya membuat laporan polis.

Ketua Polis Daerah Sentul, AC Zakaria pagan mengesahkan menerima laporan tersebut.

No comments:

OhJobs : Info Kerja Anda ”infotech@fuzore”