Friday 5 October 2012

Wanita Nek@d Mandi Depan Penumpang Di Dalam Kereta Api Bawah Tanah


 Seorang wanita nekad mandi di hadapan para penumpang kereta api  bawah tanah di Amerika Syarikat. Aksi wanita itu boleh ditonton dalam sebuah video berdurasi lima minit.

Dalam video tersebut seorang wanita berdiri bersama temannya. Dia sempat berkata kepada temannya bahawa dirinya tidak tahan lagi untuk membuang air kecil. Kemudian, wanita yang tidak diketahui identitinya itu sedikit membungkuk dan air kencing mengalir di celah kakinya.  Aksi gila wanita tersebut membuat para penumpang amat terkejut.

Belum cukup sampai di situ, wanita itu kemudiannya mengambil segelen air dari dalam begnya dan kemudian menyiramkan air ke tubuhnya lalu menggosok anggota tubuhnya dengan span dan sabun.  Dia tidak peduli melakukan aksi tersebut. Dia mahu membersihkan dirinya daripada bau hancing kerana selepas ini dia mahu bertemu dengan rakan-rakannya. Namun, dia nampak marah ketika para penumpang mulai menertawakannya.

Selesai membersihkan tubuh, wanita itu kemudian menaburkan bedak ke tubuhnya, lalu mengenakan jubah mandi berwarna merah muda yang diberikan oleh temannya. Sakiskan video lucu ini..

[Lihat video di bawah]

No comments:

OhJobs : Info Kerja Anda ”infotech@fuzore”