Monday 24 December 2012

ketahui 99 kenikmatan wanita ketika hubungan



Artikel ini bertujuan untuk memberi kesedaran kepada para suami supaya tidak hanya mementingkan diri sendiri ketika melakukan hubungan seks tanpa menimbangkan kejadian tubuh dan jiwa isterinya. Perempuan itu dijadikan sebagai teman untuk berpasangan dengan lelaki.

Suami merupakan pakaian kepada isteri dan begitulah juga sebaliknya. Semua makhluk dijadikan berpasang-pasangan, ini dinyatakan secara jelas di dalam Surah Yasin Ayat 36. Maka lelaki itu memerlukan perempuan, dan begitu juga sebaliknya. Jika tanpa perempuan, lelaki itu secara adatnya sukar menjalani hidupnya, dan lelaki sudah semestinya tidak boleh melahirkan zuriat, kerana itu adalah tugas yang hanya dikhaskan untuk perempuan.

Hubungan seks suami isteri adalah satu tugas yang merupakan ibadah, suami dan isteri akan sama-sama mendapat ganjaran pahala semasa bersetubuh, jika ia dilakukan dengan cara yang halal . Hubungan seks suami isteri adalah satu-satunya jalan  bagi mendapatkan zuriat disamping mendapat kepuasan yang tidak ternilai.

Selain merupakan satu tugas, manusia dikurniakan satu nikmat kesedapan dan kenikmatan apabila mengadakan hubungan seks. Faktor ini menyebabkan manusia tidak jemu mengulanginya. Lelaki suka kepada hubungan seks, begitulah juga dengan kaum perempuan.

Tetapi perlu difahami bahawa hubungan seks itu menyebabkan isteri berada di dalam kepayahan, bukan satu kepayahan tetapi 5 peringkat kepayahan.

Peringkat Pertama

-isteri payah kerana terpaksa melayani kehendak suami walaupun dia letih.

Peringkat Kedua

-isteri akan merasa sukar bernafas, sukar berfikir, sukar menahan perasaannya ketika bersetubuh , keadaan ini menjadikannya serba salah kerana secara fitrahnya dia dijadikan malu terhadap semua lelaki termasuk juga suaminya.

Peringkat Ketiga

-anggota badannya akan sakit-sakit dan sengal apabila melahirkan anak.

Peringkat Keempat

-dia akan merasa sakit apabila melahirkan anak.

Peringkat Kelima

-dia akan merasa jerih payah bila membesarkan anak, bersengkang mata, dan mendidiknya agar anaknya menjadi manusia soleh.

Menyedari tentang kepayahan ini , suami sepatutnya bertimbang rasa kepada isteri ketika bersetubuh.

Allah s.w.t telah mengurniakan 99 bahagian kenikmatan kepada perempuan apabila ia disetubuhi oleh suaminya. Maka jika suami dapat menyetubuhi isterinya dengan baik, ini dapat membangkitkan kenikmatan itu dan mengimbangi kepayahan yang dirasai oleh isteri apabila melakukan tugasnya sebagai pakaian suami. Bila isteri mahu memakai suaminya, maka suami patut melayaninya pula.

Sepatutnya kenikmatan atau kepuasan suami dalam hubungan seks bergantung kepada samada isterinya mendapat kenikmatan dan kepuasan. Ini kerana bersetubuh itu tugas saling memberi dan menerima antara dua hati. Menyetubuhi isteri tidak semestinya memberikan kenikmatan kepadanya, mungkin dia merasa sakit, atau tidak puas, tetapi dia malu untuk menyatakannya.

Maka suami patut mengetahui dengan terperinci mengenai rahsia-rahsia tubuh isterinya, dari berbagai segi, bagi mengatasi masalah-masalah yang disebutkan Dengan itu maka hubungan seks akan dapat dilakukan dengan lebih adil dan bertanggung jawab, bukan sekadar memuaskan nafsu sendiri dan menunjuk kegagahan.

Jika suami mengalami masalah tidak mampu bertahan lama, tidak tegang dan tidak mampu menyetubuhi isteri, Suami hendaklah berusaha untuk mengubatinya. dengan teknologi perubatan yang semakin canggih sekarang,semakin banyak ubat-ubatan yang mampu membantu para suami pulih, berikan kepuasan seks kepada isteri anda supaya berbaloi dengan 5 kepayahan yang terpaksa ditanggungnya.

No comments:

OhJobs : Info Kerja Anda ”infotech@fuzore”