Wednesday 16 January 2013

Komen Twitter Nazmi: ‘Kami Masih Lagi Bersama’



Semalam, Mynewshub.my ada menyiarkan kisah percintaan pemain bola sepak, Harimau Muda, Nazmi Faiz Mansor yang dikatakan sudah putus cinta dengan kekasih hatinya, Tengku Fiella.

Semuanya berpunca dari kenyataan yang ‘dibuat’ di laman sosia Twitter milik Nazmi sendiri.
Kata Nazmi dalam kenyataan itu, kekasih hatinya itu adalah seorang kaki kikis selain menggelarkan Fiella sebagai ‘bitch’.

Ramai yang terkejut dengan kenyataan tersebut memandangkan Nazmi ketika ini sedang berada di Portugal kerana sudah sah menjadi pemain bolak sepak Kelab SC Biera Mar Portugal.

Namun, untuk meleraikan segala cakap-cakap buruk tentang dirinya dan kekasihnya, Nazmi telah memberikan kenyataan balas kepada Mynewshub.my.

Nazmi memberitahu laman Twitternya itu telah digodam oleh pihak-pihak tertentu yang dengkikan kepada dirinya dan Fiella.

Katanya, dia dan Fiella masih lagi bersama dan menegaskan dia lebih mengetahui diri peribadi Fiella berbanding orang lain.

“Saya nak minta maaf kpd semua sbb twitter saya telah dihack oleh pihak yg tak berkenaan yg mengatakan bahawa saya dan filla telah putus.

“Kami masih lagi bersama. Tiada apa pun yg berlaku antara kami berdua. Cuma ada pihak yg hendak melagakan kami.

“Dan hacker ini juga ada memburukkan pasal gf saya, perkara itu salah dan sama skali tidak benar. Saya lebih mengenali beliau. Semua itu tidak benar,” kata Nazmi.

Selain itu, seorang pelakon lelaki, Johan Asari turut diseret dalam kenyataan tersebut.

Nazmi tampil memohon maaf kepada Johan kerana pelaku tersebut telah mengaitkan nama Johan dalam hubungannya.

“Saya juga ingin minta maaf kpd johan asari yg hacker ni telah mention nama dia jgk. Johan asari tidak terbabit dalam hal ini,” katanya.

Disebabkan cerita itu telah tersebar meluas, Nazmi turut mengingatkan agar cerita palsu itu tidak terus dimainkan dan sekiranya masih ada lagi pihak-pihak yang menyebarkan cerita palsu itu lagi, dia tidak teragak-agak untuk mengambil tindakan lanjut.

“Saya ingin mengingatkan kepada semua blogger, jgn cepat melatah. Lebih baik padam semua kes ni sebelum saya saman blogger2 ni,” beritahu Nazmi.

No comments:

OhJobs : Info Kerja Anda ”infotech@fuzore”