Wednesday 20 November 2013

Kenali ciri-ciri lelaki yang memiliki Zakar Kecil

Egonya besar – Lelaki dengan ‘mini P’ disebut-sebut mempunyai ego yang besar, kerana seumur hidupnya harus bertahan di tengah-tengah kaum lelaki yang umumnya dianggap jantan bila memiliki ‘peranti yang besar’. Oleh kerana itu, ia perlu mewujudkan suatu ilusi bahawa, walaupun miliknya tidak besar, ia lebih berharga daripada emas. Lelaki seperti ini umumnya mempunyai gaya hidup mewah, dengan kereta atau alat-alat yang melebihi apa yang dimiliki lelaki lain dengan saiz zakar purata. Mereka umumnya juga mempunyai rangkaian persahabatan yang luas.

Juara seks oral – Ini namanya adil. Mr Mini P biasanya tahu bagaimana pampasan ketidak beruntungannya tadi dengan menguasai kemahiran lain: lidahnya. Ia mahir sekali bermain dengan lidahnya, dan mampu memuaskan pasangannya hanya dengan cara seks oral ini. Namun jika ia mampu melayari segala sudut daerah intim pasangannya, dan membuat pasangannya cukup panas dan siap meneruskan sesi berikutnya, ketika terjadinya hubungan si wanita tentu tak akan sedar sebesar apa zakar pasangannya.

Tak pernah membincangkan topik berkenaan zakar – Sudah tentu, untuk apa lelaki seperti ini membangkitkan topik perbualan berkenaan zakar, jika kemudian ia harus membuktikan bahawa ‘perangkatnya’ sendiri cukup hebat untuk diperkatakan? Sebaliknya, ia lebih suka menceritakan pengalaman hebat lain, seperti ketika keningnya koyak masa terlibat perkelahian di sekolah, atau betapa ia pernah diganggu hantu ketika sedang overtime di pejabat.


Pendek kata, Mr Mini P tak akan pernah bercerita berkenaan zakar, kerana lelaki umumnya tidak suka membicarakan hal-hal yang mengganggu mereka. Hal ini tentu berbeza dengan kita, yang dengan santainya akan bercerita pada teman-teman di pejabat.

No comments:

OhJobs : Info Kerja Anda ”infotech@fuzore”