Wednesday 20 June 2012

Bolasepak: Medan Model Seksi Raih Populariti



Anda ingat Larissa Riquelme, model Paraguay yang mendapat kemasyhuran di seluruh dunia di Piala Dunia 2010 selepas gambar telefon mudah alih di belahan dada beliau disebar?

Kejayaan model itu meraih populariti dengan mendedahkan dada di khalayak ramai dalam siri-siri perlawanan bolasepak yang membabitkan negaranya Paraguay menjadi ikutan.

Kini model Poland pula mencuba nasib dengan melakukan perkara yang hampir serupa di Euro 2012.Gadis yang paling hangat diperkatakan adalah Natalia Siwiec, model Poland yang berkerja keras untuk mendapat perhatian dan meraih kemasyhuran melalui cara yang serupa. Bezanya Natalia tidak meletakkan telefon bimbit di belahan dadanya.


                                                                      (Photo: Divulgacao)

Model yang berketinggian 1.70m dengan berat badan 47kg itu mula mendapat perhatian kerana mempamerkan sebahagian buah dadanya ketika menyaksikan perlawanan bolasepak yang melibatkan negaranya Poland.

Berikut disertakan 'Resume And Experience' yang tercatat di websitenya nataliyah.com

"I want it so when people look at me they think things they've never thought before — they think things they never even knew they were capable of thinking. It's art. You look at it, and maybe it annoys the hell out of you because you can never understand it. Maybe there's nothing to understand, but it's fascinating anyway."
"And all the time, right on the edge of your mind, there's thoughts lurking like wild animals, and feelings you never felt. You can't work them out, you don't know if it's monsters or angels and you're frightened of understanding because they might just burst out and change your whole life. Your whole life!"

Kegagalan Poland melangkah ke peringkat seterusnya melenyapkan harapan model ini untuk terus mengiklankan diri dalam perlawanan bolasepak.Tak jadi glamour la nampaknya..

No comments:

OhJobs : Info Kerja Anda ”infotech@fuzore”