Monday 9 July 2012

Maybank2u ke Maybank2me Ke Maybank2Them






Bank Maybank antara bank yang mempunyai ramai pengguna di Malaysia. Tetapi mengikut beberapa pengalaman kawan yang menggunakan perkhidmatan bank Maybank banyak masalah dari segi perbankan internet iaitu Maybank2u. Konsep Maybank2u seolah-olah bermaksud Maybank untuk perngguna tetapi permasalahan yang sama tetap terjadi.


Antara permasalahan yang timbul seperti wrong password, system error dan pelbagai lagi kesukaran ketika menggunakan sistem perbankan internet. Antara respon pengguna yang terbaik pernah diperkatakan seperti macam di bawah.

Memang ada benar seperti cakap pengadu dibawah. Kita selaku pengguna selalu mengelak mengunakan kuasa sebagai pengguna untuk terus memudahkan kerja harian kita ataupun tidak mahu memanjangkan masalah macam ni. Masalahnya bila dibiarkan, ramai pula pengguna lain yang menjadi masalah.

Kalau korang ada masalah tentang bank cuba cerita sikit tentang masalah korang kat sini. Mana tau kita dapat  mencari idea untuk menangani masalah macam ni.



1 comment:

shinichi_1412 said...

satu je aku boleh cakap,org d atas agak bodoh,,nak marah2, soalan tu kite bole pilih mase mule2 nak bukak akaun kan,,,,and customer service mmg boleh nak call pelanggan,xde masalah, cume kalau pelanggan asyik marah2 n maki2,,,mmg x dapat la jawabnye....

OhJobs : Info Kerja Anda ”infotech@fuzore”