Thursday 9 August 2012

Kasut LGBT


Isu LGBT hangat diperkatakan kat negara ni...dengan adanya usaha2 pihak tertentu nak bawa masuk fahaman sesaksamaan gender...semua adil sama rata. Mungkin niat diorang ni nak tambahkan umat Nabi Luth a.s...masha allah minta simpangla.

Dah elok diciptakan Tuhan semua benda kat dunia ni berpasang2...tak sama jenis dan bentuk...napa yang sama gak dipilih...aduyai fail la. Ni pun satu lagi fail...Nike jenama sukan yang terkenal...dok ramai bangga pakaikan...la ni diorang pun rasa bangganya melancarkan edisi khas sempena kempen depa 'BE TRUE 2012'. Ni sebagai tanda sokongan terhadap kejayaan majoriti gay dibandar New York, San Francisco dan Portland...turut direka beberapa siri t-shirt dan topi.





Dijual dalam 3 versi ‘Air Flytop’ untuk San Fransico, ‘Air Royal’ untuk New York dan ‘Lunar Flow’ untuk Portland. Namun buat masa ni hanya ‘Lunar Flow’ boleh dimiliki dengan harga USD$130 (RM411), manakala yang lain akan muncul pada 22 June pada harga  USD$120 (RM380) dan USD$140 (RM442).

Pada para LGBT atau peminat tegar Nike kat Malaysia mungkin kena tempah online je kot...masuk sini mau berdemo depan kedai nanti...atau tak..mmmm. 


No comments:

OhJobs : Info Kerja Anda ”infotech@fuzore”