Thursday 20 December 2012

4 Tips tahan lama dalam hubungan




Tiada yang boleh mengecewakan diri dan pasangan anda selain anda tidak tahan lama dan mengalami ejakulasi pramatang. Salah-satu sebab kenapa anda tidak tahan lama dan mengalami ejakulasi pramatang adalah di sebabkan anda terlalu teruja atau tidak berupaya untuk mengawal daya fikiran anda supaya tidak mudah hanyut ketika asyik dibuai gelora asmara seks bersama isteri.

Bagaimanapun, artikel ini akan membincangkan teknik bagaimana hendak tahan lama dan tingkatkan stamina anda di bilik tidur.

1.    Lakukan foreplay dengan lebih lama

Foreplay penting untuk memanaskan badan anda berdua. Jika anda mulakan seks terus tanpa melakukan foreplay, anda pasti akan mengalami orgasm dengan lebih cepat dan tidak akan tahan lama. Jika anda lakukan foreplay dan panaskan badan anda. Mental anda akan lebih kuat semasa melakukan hubungan seks kemudian. Jadi, anda akan lebih lambat pancut.

2.    Asah mental anda

Ketika anda ingin terpancut atau mempunyai perasaan terpancut, anda perlu ‘paksa’ mental anda untuk tahan lama. Anda perlu yakin dan percaya anda akan tahan lama dan lebih lama. Cuba alihkan fikiran anda kepada perkara-perkara lain ketika di saat anda ingin berejakulasi. Contohnya, anda boleh fikir tentang kerja anda di pejabat, fikirkan soal ekonomi atau isu-isu semasa negara contohnya.

3.    Tekan lidah pada lelangit mulut di belakang gigi hadapan anda

Ia adalah teknik kuno untuk tahan lama di mana anda menekan lidah anda pada lelangit mulut di belakang gigi hadapan anda. Tekanan pada bahagian tersebut boleh menyekat darah mengalir ke zakar anda. Jadi, ia boleh menghalang anda dari mengalami ejakulasi pramatang.

4.    Lakukan senaman sekurang-kurangnya 3 kali seminggu dan 20 minit setiap sesi

Dengan aktiviti bersenam yang konsisten, peredaran darah anda dapat dipertingkatkan. Prestasi seksual anda diranjang memang ada kaitan rapat dengan tahap kecergasan anda. Kalau anda bukan jenis yang bersukan, jogging secara konsisten pun dah cukup.

Lagi sihat tubuh badan anda, lagi tinggi lah tahap prestasi anda diranjang nanti. Boleh lah anda ‘bertahan’ lebih lama lagi atas katil nanti.

Ikuti 4 cara ini dan anda pasti akan dapat tingkatkan stamina anda dan tahan lama ketika di ranjang bersama isteri tercnta.

No comments:

OhJobs : Info Kerja Anda ”infotech@fuzore”