Thursday 6 March 2014

HANEZ SURAYA SEMAKIN DIKECAM SELEPAS SIDANG MEDIA


HANEZ SURAYA SEMAKIN MENDAPAT KECAMAN SELEPAS BUAT SIDANG MEDIA, MASIH DIGELAR PERAMPAS | "Semua fakta sudah dijelaskan, saya tuntut dia minta maaf secara terbuka atas tuduhan dilemparkan."

Demikian tuntutan dikemukakan pelakon Hanez Suraya Abdul Aziz, 29, atau Hanez berikutan fitnah dilemparkan wanita dikenali sebagai Nurliyana Manan mendakwa pelakon itu merampas suaminya Romie Razin Adilha, 34, dan menyebabkan keretakan rumah tangga mereka.

Hanez berkata, wanita itu memfitnahnya sudah menjalin hubungan dengan Romie selama lapan bulan dan meletakkan Hanez sebagai pihak ketiga dalam perceraian itu.

Hanez mengemukakan permintaan tersebut itu dalam sidang media yang diadakan di One World Hotel, sebentar tadi.

Walau bagaimanapun, para pemerhati isu ini masih menganggap Hanez Suraya sebagai pihak yang bersalah dan menggelarkannya sebagai PERAMPAS. Pelbagai komen negatif yang diterima daripada orang ramai. Mari lihat komen-komen tersebut: 



Diharap perkara ini menjadi iktibar kepada kaum hawa yang ingin memiliki suami orang. Admin percaya perkara ini boleh diselesaikan dengan aman tanpa melibatkan pihak media yang bukan saja memeritkan keadaan, malah memburukkan nama-nama yang terlibat.

No comments:

OhJobs : Info Kerja Anda ”infotech@fuzore”