Thursday 14 June 2012

LIVE: Kenyataan Balas Neelofa Terhadap Dakwaan Anzalna Nasir


Sekitar jam 3.30 petang ini, Neelofa bakal mengadakan satu sidang media khas untuk menjawab isu tuduhan di’bangkitkan Anzalna Nasir di Bandar Utama.

Sedikit latar belakang isu, Zubir Berita Harian menulis yang Anzalna Nasir mendakwa Neelofa mempunyai niat dan hasad dengki terhadap beliau sejak Dewi Remaja 2010.

Dan, Neelofa enggan memberikan sebarang komen balas rasmi sehinggalah sidang media pada petang ini. Ikuti liputan LIVE kami dari lokasi sidang media. Tekan F5 untuk yang terkini




3.51PM – Keluarga Neelofa telah membenarkan beliau untuk mengambil tindakan undang undang & dua orang peguam yang di’lantik masing masing adalah Ahmad Hidayat Md Nor & Irwan Mubarak
3.49PM – Neelofa menjelaskan yang pihak Seniman boleh campur tangan dalam situasi ini, jika dan hanya jika keadaan berada di’luar kawalan.
3.47PM – Butir tuntutan terhadap Anzalna Nasir akan hanya boleh di’ketahui selepas pelakon itu menjawab dua perkara tersebut yang merupakan lebih kepada tuntutan bukti.
3.45PM – Neelofa mendakwa yang artikel tulisan Zubir Berita Harian hujung minggu lalu merupakan 100% fitnah dan enggan mengeluarkan sebarang kenyataan sehingga ke hari ini.
3.41PM – Pihak Neelofa memberikan tempoh tujuh hari untuk Anzalna Nasir menjawab segala tuntutan. Kegagalan untuk memberikan jawapan akan menyebabkan tindakan undang undang.
3.40PM – Peguam Neelofa menjelaskan bahawa notis tuntutan terhadap Anzalna Nasir telah pun di’keluarkan & tindakan selanjutnya bergantung kepada kenyataan seterusnya oleh Anzalna Nasir.
3.35PM – Neelofa bergerak masuk ke bilik sidang media bersama dua orang peguam yang di’lantik khas untuk kendalikan isu yang sedang hangat ini.
2.56PM – Pihak Neelofa di’khabarkan sedang mencari Anzalna Nasir untuk menyampaikan sesuatu tetapi enggan dedahkan apakah sesuatu yang di’maksudkan. Adakah surat peguam?
sumber : rotikaya


No comments:

OhJobs : Info Kerja Anda ”infotech@fuzore”