Wednesday 11 July 2012

(Gambar) Pelajar temui rakaman video seks guru di dalam server komputer sekolah!



Sekumpulan pelajar yang sedang melayari fail di dalam sebuah komputer server milik sekolah telah menemukan sesuatu yang mengejutkan.
Ianya merupakan satu rakaman video dua orang guru paling tegas dan garang di sekolah mereka, sedang melakukan hubungan seks!!!
Guru-guru itu adalah dari sekolah antarabangsa di sini. Guru lelaki itu digelar 'Voldermort' (watak jahat dalam filem Harry Potter) kerana ketegasannya dan sering memakai pakaian serba hitam, manakala guru perempuan itu pula dikatakan guru paling garang di sekolah tersebut.
Walaupun kedua-dua guru memang berpacaran dan akan berkahwin, kemudian tamat kontrak dan tinggalkan sekolah tersebut, video tersebut telah pun dimuat naik ke internet dan ada bekas-bekas pelajar yang mengenali mereka. Video berdurasi 20 minit itu juga tersebut tersebar luas di Facebook.
Video yang dirakam menggunakan kamera yang diletakkan pada tripod, menunjukkan seorang lelaki bogel dan seorang wanite yang memakai camisole, seluar dalam dan kasut tumit tinggi. Mereka melakukan hubungan seks tersebut di dalam bilik tidur.





Menurut laporan The New Paper, jurucakap pihak sekolah mengatakan tiada tanda-tanda pecah masuk di dalam makmal komputer IT sekolah, tetapi pihak pengurusan telah dimaklumkan supaya berhati-hati pada masa hadapan.

No comments:

OhJobs : Info Kerja Anda ”infotech@fuzore”