Friday 1 June 2012

Bahasa Tubuh Wanita Bila Ghairah



Bahasa Tubuh Wanita Bila Ghairah|Oleh kerana saat berhubungan intim,jarang sekali wanita yang berani menunjukkan ekspresi keseronokan yang dialami secara langsung menyebabkan lelaki selalunya sering tertanya-tanya samada pasangannya menikmati aktiviti yang dilakukan atau tidak.

Sebenarnya untuk lelaki mengetahui samada wanita menikmati seks yang dilakukan dapat di lihat melalui bahasa tubuhnya sendiri.Walaupun bahasa tubuh yang lahir dengan sendirinya ini selalunya memang berbeza antara seorang wanita dan wanita lain,tetapi secara umumnya boleh dikenalpasti seperti beberapa tanda yang dipaparkan dibawah.

Nafas Bertambah Cepat
-Dalam keadaan normal hembusan nafas perlahan dan tenang tetapi saat wanita merasa ghairah nafasnya akan bertambah cepat dan kedengaran sedikit keras kerana detak jantung menjadi semakin laju bila tubuh wanita dalam proses mempersiapkan diri mengalami orgasme.Ini disebabkan organ-organ tubuh memerlukan lebih banyak oksigen.Jadi,jika nafas pasangan anda menjadi bertambah cepat,bermakna anda berada dilandasan yang tepat membawanya ke puncak nikmat.

Gerak Getar Tubuh
-Seorang wanita yang menikmati dan merasa ghairah dengan gerakan seks yang dilakukan pasangannya boleh terlihat melalui gerakan-gerakan dan getaran anggota tubuhnya.Misalnya tangannya yang meremas-remas atau kaki yang sesekali menegang.Malahan jika wanita mengeliat-liatkan tubuhnya,ternyata dia amat berghairah dengan apa yang dirasakannya.

Gerakan Pinggul
-Ketika lelaki melakukan penetrasi dan wanita menggerak-gerakan pinggulnya mengikut rentak yang dimainkan bermakna dia menyukai apa yang dirasakannya.Pasangan yang melakukan seks yang menyenangkan biasanya akan menjadi saling bersamaan mengikut rentak permainan hinggalah masing-masing sampai ke puncak orgasme.

Ekspresi Tangan
-Bila tangan wanita menunjukkan ekspresi terhadap tubuh lelaki seperti memegang,memaut atau mencengkam misalnya bahu,tengkuk atau lengan mahupun bahagian-bahagian lain,ternyata dia memang diresapi kenikmatan yang diberikan.Malahan wanita yang benar-benar berghairah sudah tidak peduli dimana tangannya berada atau lakukan,boleh jadi menarik-narik rambut pasangan atau cadar ranjang ketika menuju orgasme.

Otot Alat Kelamin Mengencang
-Saat menuju mencapai orgasme bahagian klitoris wanita akan mengeras.Lelaki juga akan dapat merasakan otot alat kelamin wanita mengencang dan andai sedikit lebih peka,lelaki dapat merasakan bagaimana otot alat kelamin wanita berkontraksi kemudian relaks saat orgasme.

No comments:

OhJobs : Info Kerja Anda ”infotech@fuzore”