Monday 7 January 2013

Katy Perry Wanita Paling Seksi 2013




Katy Perry Wanita Paling Seksi 2013 | Meski pun tahun 2013 baru masuk hari ke 6, sebuah majalah telah menganugerahkan gelaran Wanita Paling Seksi 2013 kepada pemilik nama Katy Perry ini. Bertuah punya badan. Awal-awal tahun dah dapat gelaran pertama. Paling seksi pula tue.

Dengan gelaran tersebut, Katy telah mengalahkan pesaingnya iaitu penyandang gelaran yang sama bagi tahun 2012, Mila Kunis. Menurut laporan mStar Online di bawah ini, kriteria pemilihan untuk penganugerahan Wanita Paling Seksi adalah berdasarkan kepada wajah,tubuh dan penampilan yang seksi selain daripada soal kerjaya seseorang itu.

Untuk itu, sudah sememangnya Katy Perry layak untuk memenuhi kriteria yang diperlukan oleh pihak majalah terbabit. Oleh yang denmikian, sila teruskan pembacaan anda di bawah ini yea. Laporan di bawah adalah hak milik mStar Online sepenuhnya..

Katy Perry dinamakan sebagai Wanita Paling Seksi 2013 oleh majalah Men’s Health.
BELUM pun seminggu tahun 2013 berlalu tetapi majalah Men’s Health sudah memberikan hadiah kepada Katy Perry dengan menamakan penyanyi itu sebagai Wanita Terseksi 2013.

Katy, 25, telah mengalahkan pesaing terdekatnya iaitu pelakon Mila Kunis yang pernah dinobatkan gelaran serupa pada tahun lalu.

Penyanyi lagu I Kissed A Girl itu dipilih berdasarkan wajah, tubuh dan penampilannya yang seksi selain kejayaannya sebagai seorang penyanyi terkenal di seluruh dunia.
Katy sebelum ini pernah berkahwin dengan aktor British, Russell Brand sebelum bercerai selepas 11 bulan berkahwin.

sumber : mStar Online

No comments:

OhJobs : Info Kerja Anda ”infotech@fuzore”